donderdag, september 07, 2006

God put me on earth to accomplish a certain number of things. Right now I'm so far behind I will never die!

Goeiemorgen!
Ik heb zojuist m'n ontbijtje voor m'n computer op het werk verorbert. Half uurtje verslapen; door de wekker heen wel te verstaan. Het is Stimpy te verdanken dat ik toch nog wakker werd. Hij vond het irritante piepje niet zo leuk en heeft zo lang m'n gezicht gelikt tot ik de wekker een mep gaf. Ik zie een gouden toekomst voor het beestje: blindengeleidekat!
Gister is Patrice rond een uurtje of half tien weer in Harderwijk aangekomen nadat hij in Dover op de veer moest wachten en bij Antwerpen een uurtje mocht sightseeen op de Ring van Antwerpen. Duidelijk geen Lord of the Rings...
Het huis begint ook al aardig op een echt huis te lijken. Beneden is alles opgebouwd en redelijk opgeruimd. De slaapkamer wordt steeds meer een bende en de studeerkamer lijkt op een boeken-torentjes-bouwplaats.
Zo, nu moet ik maar eens een kop koffie halen en dan aan het werk!

Geen opmerkingen: