dinsdag, september 12, 2006

CBA i.p.v. ABC

Goeiemorgen!
Vandaag eens even een berichtje over mijn vorderingen bij de Weight Watchers. Ja, heus daar ben ik al een paar weken elke maandagavond te gast. En het werkt! Inmiddels ben ik 8 kilo lichter. Dat was dus reden voor een feestje in true Weight Watchers style: voor het clubje gaan staan en over je succes vertellen, zij klappen en ik een sleutelhanger als beloning... Heel Amerikaans!
Afvallen heeft echter ook nadelen; mijn trouwring zit gevaarlijk los... Misschien is het een idee om een trouwringen-ruilbeurs op te zetten bij de Weight Watchers; het is een veel gehoord probleem!
Je hebt als vrouw trouwens geen weegschaal en meetlint nodig om te weten dat je afvalt; als je BH het alfabet achterstevoren gaat spellen, zit je goed!

Geen opmerkingen: