zondag, september 03, 2006

Calais Dover

Goeiemorgen!

Het is hier nu kwart over negen, een uurtje eerder dan op het vaste land, en ik denk dat Patrice zich met een beetje geluk nu in Calais bevindt. Gister hebben hij, z'n vader en z'n broer Michel toch bijna alles in het busje gekregen. Hier is het een gezellige wanboel: twee honden, ik en drie mensen met een kater... Mijn huisgenoot had gister nog even een feestje en dus bleven er mensen slapen. Nou, die hebben eens niet een schone badkamer aangetroffen! Die maak ik namelijk, geheel tegen mijn gewoonte, pas morgen schoon; en wel voor de allerlaatste keer! Ik ga zo naar St Martin om de klokken te luiden en daarna koffiedrinken bij Mary en haar vader. Stimpy, de ex-kat van de ouders van Jamie (mijn huisgenoot), logeert bij haar vanwege de komst van de honden van de vriendin van Jamie. De vader van Mary is pas negentig geworden en dus kwamen we er achter dat hij en Stimpy ongeveer even oud zijn (de kat is 14x7=98 in mensenjaren).

Nog even en Patrice is hier!

Geen opmerkingen: