vrijdag, oktober 13, 2006

Jessica's Grimm

Nou heb ik nooit gedacht dat "alleen op de wereld" op mij van toepassing was, maar vandaag werd google me toch een beetje te veel... Wat is namelijk het geval? Eens in de zoveel tijd typ ik m'n eigen naam in in Google en kijk wat ik nu weer allemaal heb uitgespookt. Lang was ik met een bladzijde of vijf wel klaar. Nou, mooi niet meer dus! 930 vermeldingen van Jessica's Grimm op het world wide web. De meeste komen niet eens uit Duitsland, wat je gezien de naam wel zou verwachten. Nee, ook hier rukken de Yankees op. En echt leuke mensen lijken me die andere Jessica's Grimm ook niet allemaal. Ik bedoel, hoe spannend kan een bibliothekaresse, een zwemster of een voorzitster van een of ander commitee zijn? Ondernemende types zijn het wel. Al die E-Mailadressen en telefoonnummers waaronder "wij" bereikbaar zijn, wauw! Misschien moet ik maar eens een naamgenotensite oprichten. Kan best leuk worden, want zo te zien zijn we allemaal van ongeveer dezelfde leeftijd (je weet wel; die tijd dat ouders nog dachten dat de naam Jessica exotisch was...). Gauw terug naar m'n botten, voordat ik begin een E-Mail-lijst op te zetten!

Geen opmerkingen: