maandag, maart 17, 2008

Laat de chocolade tot mij komen...

en verhindere hen dan niet (vrij naar Marcus 10:14). Holy shit, na bijna 40 dagen zonder chocolade heb je bijna permanente hallucinaties! En 't is echt diep triest wat sommige mensen met chocolade doen. Neem nou ene meneer P. de L. van het programma Mooi! Weer de Leeuw. Laat gewoon een jongen uit het publiek in de chocolade dopen.... Huh? En dan die mafketels van de Nature Store hier in town. Mag je paaseitjes proeven. Die ze hebben DOORGESNEDEN! Ja, ja waar moet het heen met deze wereld als mensen paaseitjes gaan doorsnijden?

Gelukkig zijn er ook brave burgers die mij voor na afsluiting van de katholieke Ramadan alvast een stukje chocolade hebben gegeven. En die mensen verdienen dus wel een vermelding in ons blog:

- Ten eerste: mijn ouders hebben een kilo paaseitjes opgestuurd (samen met postzegels en een jaargang Donald Ducks!).
- Ten tweede: mijn Doktormutter Wietske heeft hele luxe Hanze chocolaatjes meegenomen met lavendel, mmmm!
- Ten derde: het paasei dat ik van Patrice voor Pasen krijg: groot met butterscotch en van Green & Blacks.
- Ten vierde: ik had mijn collega's gedreigd dat als ze mijn zorgvuldig bijgehouden lijst van vondsten voor de tigste keer in de war zouden sturen ze me een plak chocolade schuldig zouden zijn... En vandaag was het dan eindelijk zover! Ja, soms moet je even wachten, maar dan heb je ook wat: donkere chocolade met hele kersen van Green & Blacks om precies te zijn, hihihi!

En weet je wat je moet doen om ook in de illustere lijstje te worden opgenomen? Juist, effe een stukje chocolade opsturen!

1 opmerking:

Jonkvrouwe zei

Pff, jij zal wel blij zijn als Pasen voorbij is :P Tenminste, hier is dan alle chocolade in de vorm van paaseitjes en hazen etc. lekker afgeprijsd (^^,)