zaterdag, maart 15, 2008

Bedankt voor die blumen!

Ik zit hier heel alleen voor m'n computertje met zonder lenzen (ik sta dus niet voor de gevolgen in...) een bloggie te typen. En dat met zonder lenzen zorgt toch wel voor een dilemma. Ik bedoel als ik dicht genoeg op het scherm zit om te kunnen lezen wat ik typ, kan ik maar een klein deel van het scherm zien... Nu zou ik natuurlijk best m'n bril op kunnen zetten, maar ik ben ook best wel ijdel... En de lenzen gaan pas in na het douchen. Want van spataderen en sinaasappelhuid wordt een mens niet vrolijk op de vroege morgen. En zonder lenzen krijg ik niet eens meer m'n borsten scherp in beeld als ik naar beneden kijk, dus de rest is prettig gemaskeerd!

Maar goed. Ik zit dus alleen. Patrice is in Soest omdat z'n vader 75 is geworden. En aangezien ze dat op vrijdagavond vierden, kon ik niet mee want de vrije dagen zijn op. Het fininciele jaar loopt hier van april tot maart en dus krijg ik pas aan het eind van de maand weer 21 gloednieuwe vrije dagen! Gelukkig was Tries wel zo lief geweest om een mooie bos gele tulpen te kopen voordat hij naar Nederland vloog. Ze staan prima naast de gelige hyacint met de naam "City of Haarlem" op de koffietafel.

Ik ga zo maar eens gezellig naar de markt en dan door naar St Michael voor de koffie met. Ik verzorg dus de met. Effe lekker hier en daar een praatje maken en dan terug naar huis om de Wietske's correcties in m'n laatste hoofdstuk te verwerken. Moet ook gebeuren.

Tijd voor de douche!

Geen opmerkingen: