maandag, februari 19, 2007

Ik wil je geld...

Zo, ik ben eens effe lekker diep gegaan tijdens m'n eerste training voor de 5km op 01-07-07: 5x 1min wandelen 2min hardlopen... Dat viel dus vies tegen... Gelukkig heb ik een trainingsschema dat mij in de komende 18 weken van bankaardappel naar athleet zal transformeren! Nu hoor ik een aantal van jullie al denken 'Jessica, hardlopen?; huh, daar houdt ze toch helemaal niet van?'. Klopt, ik heb er wel twee-broertjes-dood-aan. Ik doe het dan ook niet voor m'n lol, maar om geld op te halen voor de kankerbestrijding. Die organiseren al een aantal jaar zogenaamde Races for Life waar alleen vrouwen aan mee mogen doen (het is geloof ik begonnen met borstkanker, vandaar). De bedoeling is dat je je laat sponseren voor het afleggen van 5km te voet. Rennen mag, maar hoeft niet. Helaas, als iets ook maar een beetje op een wedstrijd lijkt, dan wil ik toch wel graag bij de upper-ten behoren... Dat wordt dus 5km afzien!
Maar, ik kan het natuurlijk niet alleen! Patrice mag dan wel niet meelopen op 1 Juli; aan hem wel de taak om mij er vriendelijk-doch-beslist op te wijzen dat er getrained moet worden. En jullie hebben natuurlijk ook een belangrijke taak: Geld is rond, dus laat het maar in mijn richting rollen! Op onderstaande website kunnen jullie iets meer lezen over onze motivatie om hier aan mee te doen en, heel belangrijk, kunnen jullie mij sponsoren:

http://www.raceforlifesponsorme.org/fairytale

Alvast bedankt! En houd dit blog in de gaten voor updates!

Geen opmerkingen: